蛋蛋王

蛋蛋王 aka egggy >>>>的特征 1.永远爱吃蛋 2.爱吃蛋不代表我跟鸡是好朋友 3.喜欢被人叫 “埃及女王” 4.喜欢发呆,想入非非,白梦 5.人生哲学: (a)以最简单的心情面对最困难的事 (b)没有男人,一个人也可以很潇洒,自在。

Tuesday, December 9, 2008

TiaMo

Tiamo=我爱你

听了很多次,也听了很久这首歌,怎么都不会腻。意境好美好美~~~~~~

不懂做墨~今天又在笨笨的去想一些笨笨的问题~

总是期盼有天会遇到我喜欢的人,他也喜欢我。(好像那种感觉是,我先喜欢他吧)

但,如果他先喜欢我,我却不喜欢他呢?

常常都劝人说,感情可以慢慢培养。

换成是我,我做得到吗?

嗯,我觉得,那时我会对自己说,可能他不是上帝为我预备的。

就开始逃避~~~~~

你说是不是笨笨?

2 Comments:

  • At December 15, 2008 at 12:13 AM , Blogger  said...

    年轻人,爱情不是全部~

     
  • At December 15, 2008 at 4:39 PM , Blogger noelocs said...

    Wah, baby got so much of feeling. Yes, really, to hope for love, meaning you are really ready for marriage, if you are not ready to marry the person, better dun paktor.Of course it is always good to have the good relationship with wider circle of people, it will really help you to develope in many areas.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home